Du är här: Hem Nyheter Välkommen till SvenskaLinuxForeningen.se!
Navigering

Välkommen till SvenskaLinuxForeningen.se!

Enligt tradition har vi använd domänen se.linux.org för vår hemsida men pga problem så har vi nu officiellt bytt till att använda http://SvenskaLinuxForeningen.se/ som hemsideadress.

Domänen linux.org delegation till vår domän se.linux.org fungerar inte i dagsläget.  Det är andra som äger och sköter om domänen linux.org så är det inte mycket vi kan göra i dagsläget för att lösa problemet.

Då problemet inte verkar bli fixat inom överskådlig framtid så har vi ändrat till att använda den alternativa hemsideadressen till att bli vår ordinarie domänadress. Både har fungerat parallellt i några år men vi har nu officiellt gått över till att använda den svenska domänen svenskalinuxforeningen.se

Alla epostlistor och liknande skall nu vara flyttat så efter att driften har jobbat hårt för att lösa problemet. Allting skall vara uppe och fungera igen. Skicka eventuella problem till drift  at svenskalinuxforeningen.se om du hittar något som inte fungerar.

Tack vare detta så har styrelsen skjutit på årsmötet i en vecka för att kunna skicka ut kallelsen till alla medlemmarna i tid innan årsmötet så det kommer ske den 15 maj i stället. Kallelsen kommer via epost till alla medlemmarna inom kort.