Du är här: Hem Nyheter Ny webbplats
Navigering

Ny webbplats

Välkommen till Svenska Linuxföreningens nya webbsida!

Du tittar just nu på föreningens nya webbplats. Denna sida bygger på webbhanteringssystemet Plone, design av Josefin Kohtala och föreningens nya logotyp av Alexander Nordström samt arbete från ett antal av våra medlemmar.

Viktigt om användarnamn och lösenord

• Vissa medlemmar har valt användarnamn med mellanslag och dylikt. Mellanslaget är ersatt med tecknet _.
  • Ett fåtal medlemmar har användarnamn som innehåller @ och andra specialtecken. Sådana tecken är helt bortplockade. Användarnamn får bestå av tecknen a-ö, A-Ö, 0-9 samt _ eller -.
  • Lösenord från gamla sajten fungerar inte! Använd funktionen för glömt lösenord för att sätta ett nytt.
  • Har du problem att logga in, kontakta info@se.linux.org.

Bloggar

Vi har valt att inte flytta med medlemmarnas egna dokument såsom bloggar och diskussionsforum. Detta har vi gjort eftersom det kommer ta enorm tid för de frivilliga som hjälpt till i arbetet. Vi hoppas att medlemmarna själva kan flytta över dokument och kommer se till att den gamla sidan finns tillgänglig ett tag framöver.

Diskussionsforum

Vårt nya diskussionsforum är ännu inte igång. Du kan kommentera artiklar och andra dokument direkt på denna sida, men vi hoppas att du tills vidare kan ta diskussionera i bland annat våra epostlistor.