Du är här: Hem Om föreningen Donera till föreningen

« April 2017 »

Donera till föreningen

Donationer till Svenska Linuxföreningen är självklart frivilliga. Du kan donera hur lite eller mycket som helst, vi är glada för varje krona vi får in. Du får gärna ange vem du är, men du får lika gärna donera anonymt.

Hur donerar jag pengar?

Plusgiro

Sätt in summan på föreningens plusgiro 144 04 24-8, mottagare Svenska Linuxföreningen. Ange användarnamn och epostadress om du vill att din inbetalning ska kopplas till din användare i medlemsregistret. Skriv även att inbetalningen är en donation.

Paypal

Du kan skicka valfri summa till föreningens konto på Paypal. Skicka din betalning till info@svenskalinuxforeningen.se. Ange personlig -> donation som betalningstyp. Ange användarnamn och epostadress om du vill att din inbetalning ska kopplas till din användare i medlemsregistret.

SMS

Du kan donera 5:-, 10:-, 25:-, 50:-, 100:-, 150:- eller 200:- genom att skicka ett SMS. Skriv "selinux summa användarnamn" och skicka det till 72550. Ange användarnamn om du vill att ditt bidrag ska noteras i medlemsregistret. Vill du vara anonym skriver du ingenting. Kostnaden är vald summa plus eventuell SMS-taxa. Observera att ca 30% äts upp av din mobilöperatör och vår SMS leverantör så om möjligt välj plusgiro alternativt paypal istället.

Hur donerar jag utrustning?

Föreningen tar gärna emot donationer iform av några år gammal serverhårdvara och liknande. Har du något du tror kan intressera föreningen så vänligen kontakta info@svenskalinuxforeningen.se.