Du är här: Hem Om föreningen Medlemsavgift

« December 2014 »
December

Medlemsavgift

Medlemsavgiften till Svenska Linuxföreningen är frivillig. Det innebär att du inte behöver betala någonting om du inte vill, men föreningens ekonomi bygger på medlemsavgifterna så om du känner att du kan och vill så får du gärna göra detta. Summan bestämmer du själv, men föreningens årsmöte rekommenderar 200 kr per år och 100 kr för pensionärer och studerande.

Medlemsskap innebär automatisk databehandling i vårt dataregister. Där registreras du med de frivilliga uppgifter du lämnar, samt ett användarnamn, lösenord, bostadsort och din email-adress som vi måste ha.

Hur betalar jag?

Du kan betala din medlemsavgift på flera olika sätt.

Plusgiro

Sätt in summan på föreningens plusgiro 144 04 24-8, mottagare Svenska Linuxföreningen. Var noga med att ange ditt användarnamn och epostadress, så vi vet vem som har betalat.

Paypal

Du kan betala medlemsavgiften till föreningens konto på Paypal. Skicka din betalning till info@svenskalinuxforeningen.se. Obs, vid betalning med kreditkort dras ca 5% av beloppet i avgift. Välj personlig betalning -> Gåva som betalningstyp. Glöm inte att ange ditt användarnamn så vi vet vem som betalat.

SMS

Skicka ett SMS till 72550. Skriv "selinux medlem användarnamn" eller "selinux student användarnamn". Var noga att ange ditt användarnamn på webbplatsen! Kostnad: 200:- (100:- student) plus eventuell SMS-taxa. Din betalning kopplas automatiskt till angivet användarnamn. Obs, vid SMS betalning så äts ca 30% av avgiften upp av din mobiloperatör och vår SMS leverantör. Om möjligt försök använda alternativen Plusgiro eller Paypal ovan istället där avgifterna är myket lägre eller obefintliga.